Vozači su nekulturni divlji i jurcaju 80-120 km/h kroz grad.
Grad opostoji zbog ljudi koji žive u njemu, a ne da bi se guze vozile kroz njega.
Tražim još semafora, na svakih 50-100m, kako im ne bi palo na pamet da povećavaju brzinu...
Naravno, potrebno je uvesti na svaki semafor i kameru.
Izgradnja semafora je podilaženje narodu, ništa lakše za popularnost vlasti nego dajte gomilu semafora, nema veze što se time ništa ne rešava, povećava se zagađenje, potrošnja, remeti se tok saobraćaja... U svetu se to drugačije rešava mora se stati pešaku na pešačkom i tačka, podzemni prolazi, kružne raskrsnice...ovo kod nas je primitivno i populističko rešenje.
Колико још треба саобраћајних незгода,повреда пешака или смртних случајева на раскрсници улица Футошке и Теслине код Јодне бање?Много разлога има за размишљање.Велики број деце која иду у Медицинску школу,а долазе од центра,велики број мале деце и родитеља који иду у вртић у Теслиној или у Футошки парк и на крају болесници из Јодне бање,који прелазе Футошку.Осим тога изаћи из Теслине улице лево у Футошку је равно авантури.Стручњаци,размислите и погледајте кад се отвори семафор од Цара Душана ка центру,број возила брзине...
Ajd sto su iscepkali taj Bulevar na milion glistica svojim semaforima, nego sto jos prave tendere jedan za drugim. Pazi ti njih, tender za izradu tehnicke dokumentacije, pa nakon toga tender za proveru te iste tehnicke dokumentacije! Da necete jos jedan tender da se proveri provera tehnicke dokumentacije? A to sto ne mogu da usklade zeleni talas sa 50km/h, tj realno da bude i na malo manje, nego je zeleni talas na nedozvoljenih 60km/h, to nikom nista. Ljudi nervozni i niko i nece da stane na neki od pesackih prelaza, jer im muka semafora. Kad krenes od mosta do z. stanice, skoro pa na svakom semaforu stanes, u zavisnosti od doba dana. Nekad 3km putujes 10-15min, sto je mozda vise krivica losih vozaca. Kisu necu da pominjem, tad voze i oni raspust vozaci, sto voze ukupno 10 dana u godini.
1. Od raskrsnice Bulevara i Braće Ribnikar do semafora kod stadiona ima 120, a ne 30 metara.
2. Prolazim često tuda autobusom i nikada se nije desilo da autobus mora da se zaustavi na oba semafora (tako je u oba smera, i ka železničkoj stanici i ka Mostu slobode). Uglavnom se zaustavi baš na tom semaforu kad stadiona, a prođe na onom na uglu sa Braće Ribnikar (ako ide ka ž. stanici) ili na onom kod „Merkatora“ (ako ide ka Mostu slobode).
Druga priča je kada je gužva (kao petkom popodne), tada se stvaraju kolone automobila od „Merkatora“ do stadiona pa se zbog smanjene brzine ni ne može računati na zeleni talas. Ali za te gužve su krivi oni koji za svaku glupost sedaju u kola (umesto da pešače 10 minuta).
U svakom slučaju, najviše moraju da čekaju pešaci jer su nekada (doduše rizikujući život) mogli odmah da pređu ulicu ili da u najgorem slućaju sačekaju 10–15 sekundi, a kad se postavi semafor, čeka se i po 100 sekundi.
I pešak i biciklista i vozač sam.
Verovatno niko od nadležnih ne čita ove komentare, ali ja bih skrenula pažnju na ugao ulica Cara Dušana i Miše Dimitrijevića.
Obe prometne, sasvim bi opravdano bilo obeležiti pešački prelaz.
Ajde da kazemo da su sva mesta realno i zasluzila semafore, ali ako ce te vec staviti pesacki semafor na bulevaru kod Danila Kisa onda makar sklonite semafor kod stadiona na bulevaru, kod zavoda za zaposljavanje. Ili ga bar nekako modifikujte jer tako glup semafor nisam zaista video i doziveo nigde a dosta sam prosao i kao pesak i kkao vozac jos vise. Prvo on se sam regulise, dakle ne pritiskaju pesaci dugme sto znaci da ce se upaliti crveno iako nikog nema od pesaka, samo 30-ak metara dalje je raskrsnica sa semaforima i pesackim. Drugo, kada ides autom iz pravca mekratora ka futoskoj hvata te crveno pod obavezno, onda stojis jos jedno minut dva dok iz suprotnog smera i dalje idu vozila?! Crveno nama, crveno pesacima dva minuta niko ne mrda. onda kad se konacno iz drugog smera zaustave vozila pesaci moraju bukvalno pretrcati da predju a mi u ovoj traci sve vreme stojimo da jedan pesak predje ulicu, skoro 5 minuta. Onda se otvara zeleno i nailazis opet na crveno kod brace ribnikar. I sad jos ce i kod Daltonke biti semafor koji ce pesaci stalno aktivirati, sto je mnogo mnogo je, ipak je to bulevar a oni sluze da se saobracaj ubrza a ne obrnuto. Hvala lepo.
Postavljanje semaforam zbog pesackih prelaza apsolutno nista ne resava! Samo ce da pravi jos vecu guzvu. Ovako problem resavaju tipicni laici tj kada ti jedna neznalica vodi infrastrukturu grada on tako zamislja resenje problema. Covek koji je odgovoran na semaforima vec cetredeset ili trideset godina jase i tvrdi kako je njegova implementacija najbolja. A on i semafori koji se koriste su u rangu sa knjigom informatike iz 1977 godine.
Medjutim ovde se javno otrkiva pijavicarenje najgore vrste: ZIG, da Zavod za Izgradnju Grada koji ima bezbroj zaposlenih pravi tender za tehncke radove??????? To isto radi EPS, Telekom i svi ostali koji prave tendere da bi privatne firme radile njihov posao!
Da li se ovi drogiraju? Čitam tekst i počinje bol u glavi... Jel vama rešenje za sve semafor na svakih 50 m? Neko uzima debele pare postavljanjem semafora na lokacije gde im nije mesto, pa tako uništava saobraćaj u gradu zarad ličnog interesa.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šest novosadskih raskrsnica dobija semafore
Autor: 021.rs
Novi Sad
•06.07.2016.
•12:16 > 14:51
Komentari 18
nik
Još semafora!
Grad opostoji zbog ljudi koji žive u njemu, a ne da bi se guze vozile kroz njega.
Tražim još semafora, na svakih 50-100m, kako im ne bi palo na pamet da povećavaju brzinu...
Naravno, potrebno je uvesti na svaki semafor i kameru.
Milan_NS
Сремац
Programer
Komsinica
/
auuu gradonacelnik ce se umoriti od silnih presecanja lenti.
hoce li ih otvarati sve istog dana ili svakog dana po jedan semafor ili ce praviti pauze od par dana izmedju otvaranja
Nikola
2. Prolazim često tuda autobusom i nikada se nije desilo da autobus mora da se zaustavi na oba semafora (tako je u oba smera, i ka železničkoj stanici i ka Mostu slobode). Uglavnom se zaustavi baš na tom semaforu kad stadiona, a prođe na onom na uglu sa Braće Ribnikar (ako ide ka ž. stanici) ili na onom kod „Merkatora“ (ako ide ka Mostu slobode).
Druga priča je kada je gužva (kao petkom popodne), tada se stvaraju kolone automobila od „Merkatora“ do stadiona pa se zbog smanjene brzine ni ne može računati na zeleni talas. Ali za te gužve su krivi oni koji za svaku glupost sedaju u kola (umesto da pešače 10 minuta).
U svakom slučaju, najviše moraju da čekaju pešaci jer su nekada (doduše rizikujući život) mogli odmah da pređu ulicu ili da u najgorem slućaju sačekaju 10–15 sekundi, a kad se postavi semafor, čeka se i po 100 sekundi.
betmen
Nebojsa
Da li mogu da se srede kolotrazi na futoskom putu??? Ovi semafori su totalno bespotrebni
Nik
Drum
Još nemoj da slučajno budu sinhronizovani kako bi imali zeleni talas!
Umesto da se povećava protok vozila, on se još više guši dodavanjem novih semafora!
kimi
Pa `bes bulevar sa 3 trake kada na svakih 50m imas semafor ....
Sanja
Verovatno niko od nadležnih ne čita ove komentare, ali ja bih skrenula pažnju na ugao ulica Cara Dušana i Miše Dimitrijevića.
Obe prometne, sasvim bi opravdano bilo obeležiti pešački prelaz.
zokara
Kako da ne
Medjutim ovde se javno otrkiva pijavicarenje najgore vrste: ZIG, da Zavod za Izgradnju Grada koji ima bezbroj zaposlenih pravi tender za tehncke radove??????? To isto radi EPS, Telekom i svi ostali koji prave tendere da bi privatne firme radile njihov posao!
Mi smo teski idioti
socko
w
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H